- g_ammoRechargeTime 60000 (default) : Nastavuje časový interval v milisekundách kdy se ammopack doplní so stojanů.
- g_antiwarp (hodnota 1 zapíná,hodnota 32 ukládá so logu) : Má trochu vyrovnat trhavý pohyb hráčů s vyšším pingem.Nedoporučuji aktivovat v configu(server pak škube)
- g_autoFireteams (hodnota 0 vypnuto , hodnota 1 zapnuto ) : Automatické vytvoření a zařazení se nových hráču do tohoto fireteamu..
- g_bannerLocation :umístění bannerů
0 oblast Chatu
1 na levé straně obrazovky
2 uprostřed obrazovky
3 jen v konzoli
4 nahoře v centru obrazovky
- g_banners : (hodnota je vyjádřením počtu bannerů)
např. chceme zobrazovat 20 bannerů : hodnota je pak 20 . Aby tento cvar fungoval je třeba vytvořit daný počet bannerů
- g_banner1 "Zde text banneru 1." :
Aby bylo možno zobrazit dle předchozího cvaru 20 bannerů musi se těchto cvarů vytvořit 20 ks
- g_bannerTime 5 (default) :
Nastaví dobu zobrazení jednotlivých bannerů v sekundách. Minimální hodnota
cvaru je 5 sekund. Jestliže nastavíme méně, než to, bude použito výchozí nastavení tohoto času.
cvaru je 5 sekund. Jestliže nastavíme méně, než to, bude použito výchozí nastavení tohoto času.
- g_censorPenalty :
Hodnota 1 zabije při použití nevhodného výrazu hráče tak,že ho už ani medik nezvedne
Hodnota 4 zabije při použití nevhodného výrazu hráče tak,že ho medik může zvednout
Hodnota 8 automaticky zamutuje hráče
Hodnota 4 zabije při použití nevhodného výrazu hráče tak,že ho medik může zvednout
Hodnota 8 automaticky zamutuje hráče
- g_censor (Hodnota 0 zapíná , hodnota 1 vypíná cenzuru slov.)
Když je zapnuto, bude server cenzurovat v chatu slova,která jsou stejná jako ty nalezené v censor.db.
- g_classChange (0 vypíná a 1 zapíná) :
Zapnutím aktivujete funkci,kdy hráč může v rámci teamu převlečením se za mrtvého kolegu,dokončit jeho práci.Např. Eng defuzuje a vy jste jiné povolání,enga zabijí(nedokončil defuz) ale byl zabit i nepřítel ,můžete svléct z mrtvoly hadry tím se stanete engem a můžete defuznout a dokončit jeho práci. Po vašem narození se znovu vracíte automaticky k původní profesi.
Naposledy upravil #BMC#CIVILI$T# dne 23/10/2009, 15:53, celkově upraveno 1 krát
7/5/2011, 11:23 pro #BMC#Piopol#
» Operační paměti 2ks
14/8/2010, 16:47 pro MrRonin
» Lauda není normální
24/7/2010, 16:25 pro #BMC#DEJV
» Úprava vlastností zbraní
10/7/2010, 10:34 pro #BMC#CIVILI$T#
» Nové Mapy v testovací Kampani
4/7/2010, 22:29 pro #BMC#CIVILI$T#